خانه های جوان در مراکز استان ها راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: افتتاح خانه های جوان در همه مراکز استان یکی از مهمترین اولویت ها و دغدغه های اصلی وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سیروس احمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان  در جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه با بیان اینکه سال 1396 به علت تخصیص بودجه مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان می تواند سال طلایی برای ورزش و جوانان کشور باشد، اظهار کرد: افتتاح خانه جوانان در شهرستان ها نیز پیگیری می شود و از اهداف وزارتخانه است.
وی همچنین از تکمیل و ارسال تجهیزات ورزشی مورد نیاز شهرستان اشنویه در آینده نزدیک خبر داد.

به مشکلات جوانان توجه خاصی شود

مشاور جوانان استاندار آذربایجان غربی و رئیس فرهنگسرای ارومیه نیز در این جلسه گفت: علاوه بر مسئله ورزش لازم است به مسائل جوانان نیز توجه خاص شود.
محمد خزایی اظهار کرد: اهم مطالب و انتقادات بیشتر در حوزه ورزش بود و نباید از حوزه جوانان و مسائل مرتبط غافل بود.
رئیس فرهنگسرای ارومیه گفت: ظرفیت و انگیزه جوانان و تلاش سازمان های مردم نهاد اشنویه اصلی ترین علت و انگیزه ما برای ایجاد فرهنگسرای اشنویه است.
محمد خزایی بیان کرد: ظرفیت جوانان و سازمان های مردم نهاد در همه امور اجتماعی اشنویه برای نمونه ایجاد کمپین 'نه به ترقه' واکنش کشوری را در برداشت که از جمله فعالیت های خوب جوانان در این خطه به شمار می رود. 

انتهای پیام/م

 

خانه جوانان در شهرستان افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.