افتتاح اولین فرهنگسرای روستایی کشور در نقده

معاون وزیر ورزش و جوانان اولین فرهنگسرای روستایی کشور را در نقده افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید مناف هاشمی معاون ورزش و جوانان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نقده از افتتاح ۱۵۴ پروژه ورزشی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان خبرداد و افزود:مشارکت دولت در بسیاری از پروژه های ورزشی سالهای قبل نیم درصد بود، ولی در سال ۹۶ اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده است که نسبت به سالهای قبل از رشد ۵ الی ۶ برابری برخوردار است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه اماکن ورزشی از طریق توسعه ملی کشور و نگاه ویژه دولت دوازدهم به این امر مهم تصریح کرد: ورود جوانان به ورزش باعث کم شدن هزینه های دولت در حوزه آسیب های اجتماعی و حوزه سلامت می شود .

ورزشکاران نقده از هیچ حمایتی برخوردار نیستند

فرامرزی فرماندار شهرستان نقده از اعتبار ۳ میلیارد تومانی تخصیص یافته به اداره ورزش و جوانان شهرستان نقده خبر داد و افزود: شهرستان نقده بیش از ۸۳ نفر قهرمان ملی و جهانی دارد و شهر طلایی ورزش بوده و نگاه ویژه دولت در خصوص توسعه امکان ورزشی را بیشتر می طلبد.

وی گفت: اشتغال شهرستان  از طریق کشاورزی و دامداری است لذا نبود کارخانجات تولیدی باعث نبود اسپانسر برای تیم های ورزشی شده و ورزشکاران نقده از هیچ حمایتی برخوردار نیستند.

فرامرزی از آسیب و خسارات سالن های ورزشی محمدیار در سیل اخیر خبر داد و افزود: برای جبران خسارت های وارده حمایت های ویژه دولت را می طلبد .
گلباران مزار شهدا ، افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار روستایی ، و بازدید از سالن ها و اماکن ورزشی آسیب دیده در سیل اخیر محمدیار از برنامه های جنبی این مراسم بود.

انتهای پیام/م

 

اماکن ورزشی در دولت دوازدهم افزایش می یابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.