مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کرمان؛

154پایگاه ثابت وسیاردر جشن عاطفه ها دایر است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: جشن عاطفه ها به منظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت در ۲۳ شهریور در سطح استان و ۱۹ مهرماه در مدارس برگزار می شود‌.

154پایگاه ثابت وسیاردر جشن عاطفه ها دایر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ ،یحیی صادقی، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه 24 شهریورماه نیز در میعادگاه های نماز جمعه کمک های مردمی برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد جمع آوری می شود، گفت: 130 پایگاه ثابت و 124 پایگاه سیار در جشن عاطفه ها در استان کرمان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار پاکت جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها توزیع می شود؛ افزود: جشن عاطفه ها در هزار و ۱۹۰ مدرسه استان در ۱۹ مهرماه برگزار می شود.

صادقی شعار جشن عاطفه ها را مهر در انتظار همدلی دانست و تصریح کرد:۱۸ هزار و ۸۸۰ دانش آموز و چهار هزار و ۵۸ دانشجو در حال حاضر از حمایت های کمیته امداد استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: در جشن عاطفه های پارسال، یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۹۴۹ ریال کمک مردمی جمع آوری و در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شد.

صادقی از همکاری خیران در اجرای طرح های اکرام و محسنین تقدیر کرد و گفت: اطلاع رسانی درباره برگزاری جشن عاطفه ها نیز به صورت گسترده انجام شده است.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال هزار و ۳۴۰ حامی جدید برای ایتام جذب شده است.

صادقی،توانمندسازی خانواده های محروم را از اولویت های کمیته امداد برشمرد و گفت: سه شنبه هفته آینده با حضورفتاح، رییس کمیته امداد کشور و کرمان ۲۹۶ دستگاه خودروی نیسان و ۵۹ دستگاه تراکتور به خانواده های تحت پوشش اهدا می شود.

وی یادآور شد: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت و سامانه تلفنی #۰۳۴*۱*۸۸۷۷* آماده جذب کمک های مردمی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در حال حاضر ۹۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هستند که ۸۳ هزار خانواده مستمری بگیر هستند.

انتهای پیام/ح

93هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار