با حضور وزیر بهداشت:

مرکز جامع خدمات درمانی روستایی در شیروان افتتاح شد

وزیر بهداشت با حضور در شیروان ضمن افتتاح یک مرکز خدمات جامع درمانی در روستای الله آباد چند بیمار را مورد عمل جراحی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و استاندار خراسان شمالی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در الله آباد شیروان روز جمعه به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت در بدو ورود به شیروان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و سپس مرکز خدمات جامع درمانی در الله آباد را افتتاح کرد.

این مرکز با هزینه ای حدود 500 میلیون تومان و در یک سال ساخته شده و 4هزار و 650 نفر از اهالی منطقه را زیر پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، در این مرکز سلامت روستایی که سومین مرکز در نوع خود در شهرستان شیروان پس از آغاز طرح تحول سلامت محسوب می شود، خدماتی ازجمله ویزیت پزشک، خدمات بهداشتی، واحد مامایی، آزمایشگاه، دندان‌پزشکی و عرضه دارو به مراجعان ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت و درمان  در این روز هم چنین در قالب خدمات کاروان سیار بنیاد خیریه نورآوران سلامت، جراحی چشم چند بیمار نیازمند در شهر لوجلی مرکز بخش سرحد شیروان را هم انجام می‌دهد.

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در محل استقرار کلینیک سیار و اتاق عمل متحرک بنیاد خیریه نوراوران سلامت ویزیت بیماران را آغاز کرد
 
کاروان نیکوکاری بنیاد خیریه نوراوران سلامت شعبه شرق کشور که از هفدهم تیرماه در بخش سرحد شهر لوجلی شیروان مستقر شده است تاکنون در بخش چشم 4500 نفر را در این منطقه ویزیت کرده و پیش بینی می شود تا پایان دوره 200 نفر در اینجا مورد عمل جراحی آب مروارید قرار گیرند و 1500 نفر نیز عینک رایگان دریافت کنند.

در بخش دندانپزشکی نیز تاکنون در این مرکز 2500 نفر ویزیت و خدمات متنوع از جمله ترمیم،جرم گیری و کشیدن دندان دریافت کرده اند.

در این مرکز بینایی سنج،چشم پزشک ،دندان پزشک و پرستار به صورت دوره ای و داوطلبانه از استانهای خراسان شمالی و رضوی حضور دارند.

انتهای پیام/س

سفر وزیر بهداشت به شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.