رئیس اداره راهداری و حمل و نقل تیران و کرون

کاهش 20 درصدی تصادفات در جاده های تیران و کرون

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل تیران و کرون کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی در جاده های این منطقه در تابستان امسال در مقایسه با سال قبل خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا زواران افزود: با توجه به وجود نقاط پر تصادف در این شهرستان سعی شده با نصب علائم و اصلاح هندسی و افزایش تیم های گشتی در کاهش این تصادفات اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به جاده پرتصادف تیران به سامان تا حد فاصل سه راه رضوانشهر، خاطرنشان کرد: تعریض این جاده در اولویت های شهرستان قرار گرفته و در حال تامین اعتبار است و تا زمان تامین اعتبار و اصلاح جاده افزایش تیم گشتی و کنترل جاده ها انجام می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل تیران و کرون همچنین از اجرای طرح تابستان نیز در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح از اوایل شهریورماه آغاز شده و تا پایان این ماه با بکارگیری ظرفیت نزدیک به 30 نفر نیرو راهداری و نیروهای پلیس راه، هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز فوریت های پزشکی 115 انجام می شود.

وی افزود: علاوه بر خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در جاده ها پیشگیری از وقوع تصادف و حوادث جاده ای مورد توجه نیروهای طرح تابستانه است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.