مهاباد؛

فعالیت 250خانه قرآنی در آذرباجان غربی

مدیر امور استان ها و موسسه های سازمان دارالقرآن الکریم : 250 خانه قرآنی و 150 جلسه قرآنی در آذربایجان غربی فعالیت میکنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، حسین بهبودی در خصوص این خبر افزود: در کشور هفت هزار خانه قرآنی به همت مردم و خیران قرآنی در راه اندازی شده است که 3.6 درصد ازآن در آذربایجان غربی قرار دارد .


وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از ظرفیت های قرآنی کشور، جلسه های قرآنی است، اظهار کرد: چهار هزار جلسه در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی کشور دایر است بیشتر آنها که مورد استقبال جوانان قرار می گیرد.


مدیر امور استان ها و موسسات سازمان دارالقرآن الکریم کشور با تاکید بر افزاش محافل قرآنی به ویژه در مناطق روستایی، اظهار کرد: در حال حاضر 16 هزار محفل قرآنی در کشور فعال است.


وی با اشاره به راه اندازی شوراهای توسعه فرهنگ قرآنی در استان های مختلف کشور نیز ادامه داد: این شوراها با هدف سازماندهی فعالیت های قرآنی به وجود آمده است.


به گفته وی 250 خانه قرآنی و حدود 150 جلسه قرآنی در آذربایجان غربی شناسایی شده است که رقم مناسبی به نظر می رسد.


توسعه آموزش های عمومی و تخصصی قرآن در کشور، ساماندهی مشارکت های مردمی در حوزه فعالیت های قرآنی و نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سه ماموریت اصلی سازمان دارالقرآن الکریم است.


انتهای پیام/ع


فعالیت 16 هزار محفل قرآنی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.