بهره برداری از بیمارستان لیکک در سال آینده

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:بیمارستان شهر لیکک در صورت تامین اعتبار، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دکتر استوار  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از طرح‌های عمرانی حوزه سلامت گفت: بیمارستان ۳۵ تختخوابی لیکک مرکز شهرستان بهمئی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزارمترمربع در دست ساخت است که امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح باشیم.

 استوار از در دست اجرا بودن ۵ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی خبر داد و افزود: از این تعداد ۳ طرح پایگاه سلامت لیکک، خانه پزشک کفشکنان و ممبی در بهمن ۹۶ افتتاح و دو طرح بیمارستان لیکک و مرکز کت نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی همچنین از در دست اجرا بودن ۱۸ طرح عمرانی بهداشت و درمان با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۵ طرح کلینیک تخصصی، اورژانس بیمارستان، مرکز قلعه دختر، پایگاه سلامت سوق و خانه بهداشت دم عباس بیش از ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارند که بهمن ماه سالجاری افتتاح می‌شوند.

دکتر استوار گفت: ۱۳ طرح حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کهگیلویه بین ۱۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت کاری دارد که در صورت تامین اعتبار تا هفته سلامت سال ۹۷ افتتاح به بهره‌برداری می رسند.

 

انتهای پیام/ش

اجرای ۵ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.