علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین کنفرانس بین المللی فن آوری‌های نوین در بخش مهندسی عمران، معماری و شهرسازی تا پایان پنج شنبه ۳۰ شهریور فرصت دارند برای ثبت نام و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهارمین کنفرانس بین المللی فن آوری‌های نوین در بخش مهندسی عمران، معماری و شهرسازی با حضور جمعی از برجسته‌ترین محققان و اساتید این رشته‌ها ۱۴ مهرماه سال جاری در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزاری خواهد شد.

در این کنفرانس یک روزه که با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، اساتید برجسته‌ای از دانشگاه‌های داخلی و بین المللی خارجی آخرین یافته‌های علمی خود را در حوزه‌های عمران، معماری و شهرسازی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنفرانس تا پایان روز پنج شنبه ۳۰ شهریور فرصت دارند برای ثبت نام و ارسال مقالات خود به پایگاه دبیرخانه به آدرس http://www.iccea.ir/fa مراجعه کنند.

گفتنی است، مقالات ارسالی پس از داوری به 2 بخش شفاهی و پوستری راه پیدا می‌کنند؛ نمایه مقالات این کنفرانس یک روزه در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC منعکس می‌ شود و همچنین از نفرات برتر این کنفرانس نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ارسال مقالات به چهارمین کنفرانس فناوری‌های نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار