همزمان با هفته دفاع مقدس

اجرای برنامه های فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در اردستان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 150برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار علی زائری امیرانی  درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم سعی شده است تا برنامه های این ایام رنگ و بوی محرم داشته باشد.

وی دیدار با امامان جمعه شهرهای اردستان، زواره و مهاباد، برگزاری یادواره شهیدان در سطح پایگاه های بسیج، دیدار با خانواده معظم شهیدان، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهیدان و برگزاری صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

وی افزود: برگزاری میقات صالحان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، رژه موتوری، برگزاری مسابقه های ورزشی و گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و خانواده معظم شهیدان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان است.

زائری امیرانی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: این اقتدارو صلابت مرهون درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب و از برکت خون شهیدان است.

از 31 شهربور تا 6 مهر به مناسبت تهاجم گسترده رژیم بعثی عراق به کشورمان هفته بزرگداشت دفاع مقدس نامگذار شده است.

 

انتهای پیام/م

 

150برنامه فرهنگی در اردستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.