پيام مديرعامل باشگاه استقلال به هواداران استقلال

مديرعامل باشگاه استقلال در آستانه ديدار اين تيم با ذوب آهن پيامى خطاب به هواداران استقلال صادر كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخارى مديرعامل باشگاه استقلال در آستانه ديدار اين تيم با ذوب آهن پيامى خطاب به هواداران استقلال صادر كرد. در اين پيام آمده است:

هواداران عزيز و پر شور استقلال

همه اعضاى باشگاه از بازيكنان، كادر فنى و مديريتى باشگاه، شما را سرمايه اول و آخر خود دانسته و به نارضايتى تان از نتايج تيم حق مى دهند و شما را شايسته بزرگترين موفقيت ها مى دانند. مطمئنا بدشانسى ها، مصدوميت ها و حاشيه ها مى روند و با حمايت و همراهى شما روزهاى خوب استقلال همچون گذشته فرا مى رسد.

حمايت شما از تيم در فصل گذشته در اوج نتايج بد ابتدايى، با نتايجى خوب همراه و پايان يافت. از شما مى خواهم بدون توجه به حاشيه هاى ايجاد شده كه براى آنها تدابير لازم اتخاذ خواهد شد، همدل و همصدا روز چهارشنبه به حمايت از تيم خود بپردازيد تا بازيكنان و كادر فنى با روحيه بالا بتوانند در جهت جلب رضايت شما قدم بردارند. امروز استقلال بيش از هر زمان ديگر به شما نياز دارد.

دست هواداران، پيشكسوتان بزرگوار و همه افرادى كه موفقيت استقلال را آرزومندند مى بوسم و از آنان درخواست مى كنم در اين شرايط حساس به كمك باشگاه بيايند تا در كنار همديگر و با حمايت هواداران پرشور روزهاى خوب را براى استقلال رقم بزنيم.

انتهای پیام/

پیام افتخاری خطاب به هواداران استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
از هواداران متعصب و با غیرت استقلال میخواهیم حضور در میادین را تا نیم فصل و یا برکناری کامل هیات مدیره وکادر فنی تحریم کنند و برای تماشای بازی این تیم به اسادیوم نروند تیم برای هیات مدیره کادر فنی بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
ما هم مثل شما استقلال رو رها نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
تیم ومربی را درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
پیام به درد عمه ات می خورد . عرضه نداری کار بکنی برو کنار .