صعود تیم ورزشی بانوان کارمند بافق به مسابقات کشوری

تیم بانوان کارخانجات و تعمیرات لکومتیو بافق در جشنواره استانی فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند مقام سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: تیم بانوان کارخانجات و تعمیرات لکومتیو بافق در جشنواره استانی فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند بر سکوی سومی این دوره از مسابقات ایستاد.

نارگانی افزود: در این مسابقه بیش از ۳۰۰ورزشکار در رشته های دارت،طناب زنی،بسکتبال،بدمینتون و بازی های بومی محلی باهم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ۵تیم برتر شهرستان به این دوره از مسابقات اعزام شدند تصریح کرد:تیم کارخانجات و تعمیرات لکومتیو بافق با امتیاز 831 پس از تیم های اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی یزد جواز حضور در مسابقات کشوری را بدست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ کار گروهی در بین اعضای خانواده ، ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: افزایش سواد حرکتی در بین اعضاء خانواده و ایجاد نشاط و شادابی در بین زنان خانواده ها ازدیگراهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ ی

تیم ورزشی بانوان کارمند بافق بر سکوی سومی ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار