فرمانده پایگاه هوایی نهم شکاری گفت: ایران توانمندی تعمیر و ساخت هواپیماهای جنگی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امیر سخاوت عشایری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قدرت ایران یک قدرت بازدارنده است گفت: قدرت ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در منطقه است، ارتش و سپاه یک یده واحده هستند که برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

وی افزود: ارتش از زمان اول جنگ قویتر و توانمندتر شده است و همان هواپیماهای زمان جنگ امروز با توان بیشتر و بهتر فعالیت می کنند.

امیر سخاوت گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز توانمندی تعمیرات و ساخت جنگنده های جنگی و همچنین توانمندی ساخت قطعات مختلف هواپیماها را دارد.

وی در مورد تمرین جنگنده های جنگی برای شرکت در رژه ۳۱ شهریور در بندرعباس گفت: مقرر شده است که رژه زمینی در تهران و رژه هوایی، دریایی و زمینی در بندرعباس برگزار شود و پایگاه نهم شکاری به عنوان پایگاه نشین و برخواست هواپیماهای جنگی مشخص شده است.

فرمانده پایگاه هوایی نهم شکاری گفت: در روز رژه 31 شهریور 32 فروند هواپیمای اف 4، سوخو 22 و انواع هلی کوپتر های جنگی ارتش و سپاه شرکت می کنند. که 10 فروند هواپیمای شکاری شامل شش فروند جنگنده اف 4 و 4 فروند سوخو 22 از پایگاه نهم شکاری و هلی کوپترها از هوانیروز در رژه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

پایگاه نهم شکاری به عنوان پایگاه نشین و برخواست هواپیماهای جنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.