سخنان ترامپ در سازمان ملل از سر ضعف است

امام جمعه خرمشهر گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل از سر قدرت نیست بلکه از سر ضعف و زبونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام سید نبی موسوی فرد امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر افزود: ترامپ فردی دیوانه است که خوی استکباری را یدک می‌کشد و نماینده تربیت و تفکر استکباری آمریکاست، سخنانش نیز از سر زبونی است چرا که هر جا منافع استکبار خودنمایی می‌کند ملاحظه می‌شود که ایران اسلامی این منافع را به خطر انداخته است.

وی با تأکید بر بی‌اعتمادی به معاهدات بین‌المللی، حمله عراق علیه ایران در سال ۵۹ را یادآور شد و گفت: حمله صدام در سال ۵۹ پیام‌رسان این بود که توافق منطقه‌ای و بین‌المللی از نظر دشمنان اسلام ورق‌پاره‌ای بیش نیست.

امام‌جمعه خرمشهر، مدیریت امام راحل در جنگ را عاملی اساسی در اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و افزود: مدیریت جنگ توسط امام باعث شد هیچ مهاجم و مستکبری فکر حمله به ایران را به خود راه ندهد و ایشان با اقتدار نابودی دشمنان اسلام را دنبال می‌کردند که به هدف خود رسیدند.

وی توضیح داد: ظرفیت هشت سال دفاع مقدس نسلی را تربیت کرد که آموزه‌های خود را به نسل سوم و چهارم که شهید حججی نماد زیبای میلیون‌ها نفر از این نسل است، منتقل کرد.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، نسل جدید را تضمین‌کننده امنیت ملی خواند و گفت: این امنیت را می‌توان کیلومترها دورتر از مرز کشور و در خط تماس با دشمنان واقعی اسلام همچون اسرائیل مشاهده کرد.

وی، جوانان را عامل اقتدار نظام مقدس اسلامی دانست و بر شکست آمریکا و دست پروندگان آمریکا به دست نسل جوان تأکید کرد.

امام‌جمعه خرمشهر همچنین هفته دفاع مقدس را فرصتی برای مضاعف کردن آمادگی در تمام زمینه‌ها برای رویارویی با استکبار دانست.

ترامپ روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در سازمان ملل سخن گفت. وی در سخنان خود ایران را حامی تروریست خواند و خواهان اتحاد بین‌المللی برای مقابله با ایران شد که واکنش‌های بسیاری را در برداشت.

انتهای پیام/د

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.