معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: استان کردستان در زمینه علمی رتبه دهم کشور را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوشگوار روزگذشته در جمع دانش‌آموزان این شهر با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال‌تحصیلی جدید گفت: استان کردستان در چند سال اخیر در زمینه آموزش و پرورش روند رو به رشد و موفقیت‌های بسیار بزرگی درعرصه‌های مختلف به‌دست آورده است.

وی افزود: امسال در سطح استان کردستان 280 هزار دانش‌آموز زیر نظر 25 هزار معلم متعهد، متخصص و تلاشگر در سه هزار و 700 واحد آموزشی با 12 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه امسال 950 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه زیر سه هزار شدند، بیان کرد: استان کردستان در زمینه علمی رتبه دهم کشور را دارد

وی گفت: استان کردستان در جشنواره‌های علمی، فرهنگی، خوارزمی و بسیاری از عرصه‌های دیگر جزو استان‌های برتر و شاخص کشور است.

خوشگوار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت استخر آموزش و پرورش بیجار افزود: یک میلیارد و دویست میلیون تومان از سهم اعتبارات ارزش افزوده برای تکمیل پروژه ناتمام استخر این شهر اختصاص داده شده و  از ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز و امیدواریم تا شش ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م

اختصاص یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتباربه استخر آموزش و پرورش شهرستان بیجار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.