پلیس آگاهی، عامل جعل و سوء استفاده از شناسنامه یک شهروند مشهدی را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی یک شهروند مشهدی مبنی بر جعل شناسنامه اش توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات شاکیه پرونده مشخص شد مدتی قبل از شناسنامه اش مفقود شده و متاسفانه اقدامی جهت اطلاع به مبادی و دریافت المثنی نکرده و به دلیل فرارسیدن موعد سربازی اقدامات اداری و قانونی شناسنامه المثنی را انجام و متوجه شده فردی ناشناس پس از جعل شناسنامه اش ازدواج و دارای فرزند است.
 
وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با یکسری تحقیقات پلیسی متهم را در محدوده بلوار میرزا کوچک خان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: متهم که تبعه خارجی است در بازجویی‌های به عمل آمده اعلام داشت: پس از پیدا کردن شناسنامه با همکاری همسر و دو برادر خانمش که آن‌ها نیز تبعه خارجی اند اقدام به جعل شناسنامه کرده است.
 
سرهنگ حمید رزمخواه با اشاره به دستگیری سه همدست متهم خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و متهمان برابر قرار صادره مقام قضایی روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ف.ج
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.