احسان حسینی در مازندران

طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است، گفت: طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.


وی افزود:به منظور اجرای این طرح در ایام ماه محرم و صفر از ظرفیت مساجدحسینیه ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان ومداحان در ترغیب مردم به این کار خیر استفاده خواهد شد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، گفت:استفاده از ظرفیت معنوی مومنان به نیازمندان در ماه محرم و صفر و سازماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین مستمندان واقعی و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.


سعادت افزود: مازندرانی‌های نوعدوست می‌توانند نذورات خود، برای کمک به نیازمندان واقعی که شامل غذای گرم، خشک وگوشت‌های قربانی یا نذورات نقدی را به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند.


وی با تقدیر از همکاری مردم خیر مازندران گفت:هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند از طریق "اپلیکیشن‌های سکه و تاپ " و یا واریز نقدی وجوهات به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ بانک صادرات در این طرح خیر خواهانه با کمیته امداد همکاری کنند.
مردم نیکوکار مازندران سال گذشته یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند.


انتهای پیام/آ


اجرای طرح حسینی ویژه ماه محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار