معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:نیروی انتظامی بعد از مجموعه سپاه و ارتش سومین سازمانی بود که بیشترین نقش را در دوران دفاع مقدس بر عهده داشت.

نیروی انتظامی سومین سازمان تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزابیگی تاکید کرد : نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب نیروهای ژاندارمری ، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای جنگ تحمیلی داشت.

وی افزود : نیروی انتظامی بعداز مجموعه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سومین دستگاه و سازمانی بود که بیشترین سهم و نقش را در دفاع مقدس داشت.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت : نیروی انتظامی قبل از آغاز دفاع مقدس در تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه قاطع با گروهک های ضد انقلاب به خوبی توانست امنیت داخلی را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه نقش دوم نیروی انتظامی به دوران دفاع مقدس و روزهای آغازین جنگ تحمیلی بر می گردد گفت: در روزها و ماههایی که شخص بنی صدر با دولت شهید رجایی و نیروهای انقلاب کشمکش داشت وارتش جمهوری اسلامی ایران نیز انسجام کافی نداشت و سپاه پاسداران نیز سازمانی نو پا بود،این ژاندارمری بود که به عنوان تنها نیروی مدافع کشور در مرزها در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کرد.


انتهای پیام/ه


نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.