مدیرکل راه آهن فارس خبر داد؛

ایمن سازی راه آهن صدرا در شیراز

راه آهن صدرا در شیراز ایمن سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس و اعضاء شورای اسلامی شهر صدرا با حضور در راه آهن شهرک صدرا موضوع ایمن سازی مسیر ورودی شهرک بهاران صدرا بررسی کردند.


وی بیان کرد: در حال حاضر هر روز دو قطار از شیراز به سمت تهران حرکت می‌کند و قطار مسیر شیراز مشهد هم به صورت یک روز در میان مسافرین را در این مسیر جابجا می‌کند و این نشان از افزایش استقبال شهروندان برای انجام سفر با قطار نسبت به گذشته است، و اداره کل راه آهن فارس تلاش می‌کند تمام مسیر‌های راه آهن استان را ایمن سازی کند تا از هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.


مدیرکل راه آهن فارس با بیان اینکه در فارس ۵۰۰ کیلومتر مسیر راه آهن وجود دارد افزود: یکی از پرخطرترین مسیر‌های تردد قطار در فارس مسیر صدرا به ایستگاه شیراز است به طوری که ساکنین شهرک بهاران صدرا برای ورود و خروج به شهرک باید از روی ریل قطار عبور کنند که در هنگام حرکت قطار با مشکل روبرو می‌شوند و تردد خودرو بر رویی ریل نیز بسیار خطرناک بوده و ممکن است باعث برخورد قطار با خوردرو‌ها با عابرین شود که در صورت بروز هرگونه اتفاق جبران آن امکان ناپذیر است.


ولدی تصریح کرد: در تلاش هستیم مسیر زیرگذر را در ورودی شهر ک. بهاران صدرا ایجاد کنیم و برای این کار یک مسیر رفت و یک مسیر برگشت در ورودی شهرک بهاران در نظر گرفته شده، که اعضاء شورای اسلامی شهر صدرا با این پیشنهاد موافقت کرده و آمادگی خود را برای رفع سریع این مشکل اعلام کردند.
انتهای پیام/ت

ایمن سازی راه آهن شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.