آغاز فعالیت مجدد شرکت صنایع آذرآب اراک + عکس

با حضور آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی شرکت صنایع آذرآب فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ روابط عمومی استانداری مرکزی اعلام کرد: بعد از مشکلات اخیر و مساعدت وزیر کار شرکت صنایع آذرآب صبح امروز با حضور آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی شرکت صنایع آذرآب فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت مجدد شرکت صنایع آذرآب اراک + عکس

بعد از مشکلات اخیر صنایع اراک، ربیعی وزیرکار،تعاون و رفاه اجتماعی چهارشنبه پنجم مهرماه با دستور رئیس جمهور با سفر به اراک مشکلات شرکت و کارگران آذرآب را در چند جلسه با مسئولان استان مرکزی بررسی کرد و در نهایت ضمن عذرخواهی از کارگران به خاطر برخورد ناشایست با آنها از پرداخت همه معوقات کارگران هپکو و آذرآب خبرداد.

ششم مهرماه فردای سفر وزیرکار به اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی از اعطای 270میلیارد ریال وام به شرکت‌های هپکو و آذرآب و واریز250 میلیارد ریال به حساب کارگران این دو شرکت خبرداد.

زمانی قمی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده و حمایت دولت خدمتگزار، بیش از 80 درصد از معوقات این دو واحد صنعتی پرداخت و معوقات کارگران آذرآب هم  یکجا تسویه شد.

وی اضافه کرد: تلاش برای تسویه مابقی معوقات کارکنان هپکو با جدیت ادامه دارد و به زودی باقی مانده مطالبات هم پرداخت می شود.

پرداخت مطالبات کارگران ،تشکر آنها و خانواده هایشان از تلاش وزیر کار و مسئولان استان مرکزی را در پی داشت.

انتهای پیام / ج

 از سرگیری فعالیت شرکت صنایع آذرآب اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.