سیستم فاضلاب روستایی در بوشهر توسعه می‌یابد

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سیستم فاضلاب روستایی در شهرستان بوشهر توسعه می‌یابد.

سیستم فاضلاب روستایی در بوشهر توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمد حسن باستی صبح دوشنبه در نشست بررسی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب روستا‌های دویره و احمدی شهرستان بوشهر از بهبود وضعیت فاضلاب در روستا‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دولت برنامه ویژه‌ای برای اجرای پروژه فاضلاب دویره و احمدی دارد.

وی بوی بد و پساب فاضلاب تصفیه خانه دویره و احمدی را به عنوان دغدغه مردم و مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: مشاور و پیمانکار طرح باید به این دو دغدغه پاسخ دهد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سیستم دفع فاضلاب دویره و احمدی از طریق چاه‌های جذبی انجام می‌شده است، افزود: باید کار کارشناسی دقیقی برای طراحی و مطالعات طرح انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار باید وظیفه انتقال پساب را در زمینه آب‌های سطحی متعهد شود اضافه کرد: در مورد بوزدایی نیز پیمانکار باید متعهد شود و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

باستی خواستار ارائه برنامه‌زمان‌بندی مشخص از سوی پیمانکار این پروژه شد و بیان کرد: شورا‌های هر دو روستا نیز در این زمینه مکاری لازم را خواهند داشت.

مسعود نصوری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نیز خواستار رعایت دقیق اصول و الزامات در این پروژه شد و گفت: پاسب خروجی باید مطابق استاندارد باشد.

انتهای پیام /پ

سیستم فاضلاب روستایی در بوشهر توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.