«آتش زندان» و «لو» در ماهشهر رونمایی شد

از رمان «آتش زندان» به نویسندگی ابراهیم دمشناس و مجموعه داستان کوتاه بهمن حیدری به نام «لو» در بندرماهشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهدی انجم، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر در مراسم رونمایی از رمان آتش زندان و لو ضمن آرزوی موفقیت برای این 2 نویسنده بیان داشت: موضوعات فرهنگی و ادبی از لازمه‌های اصلی هر جامعه است که موجب رشد و تعالی آن می شود از این رو همه باید تلاش کنیم بستری برای گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: فرهیختگان و فعالان این عرصه مسئولیت بزرگی بر دوش دارند، چرا که در شرایط کنونی و با وجود معضلات اجتماعی حفظ فرهنگ غنی ایرانی و قدم گذاشتن در راستای آرمان‌های خود کار دشواری است. بنابراین این افراد باید با هوشیاری بسیار و برنامه‌ریزی دقیق به تحقق این اهداف به ویژه برای جوانان اهتمام ورزند.

بهمن حیدری، نویسنده کتاب "لو"، در این مراسم در توضیح کتاب خود اظهار داشت: این کتاب مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه است که حاصل حوادث و خاطرات زندگی من و خانواده‌ام می‌باشد.

در این آیین همچنین از زحمات فرهاد روستا به نمایندگی از آتش نشانان و به پاس زحمات حادثه پتروشیمی بوعلی، ابراهیم دمشناس به پاس زحمات گسترده و بی بدیع‌اش در عرصه فرهنگ جنوب و مهری قنواتیان به عنوان شخصیت بارز و علت نوشته شدن مجموعه داستان لو قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.