فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) خبر داد؛

ویزیت رایگان ۲۰۰ نفر از بیماران روستایی

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) گفت: ۲۰۰ نفر از بیماران روستایی ویزیت رایگان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با همکاری بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر و بسیج خان‌زنیان، ۲۰۰ نفر از بیماران روستای چهل چشمه ویزیت رایگان شدند.

وی با اشاره به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان فارس، افزود: پزشکان عمومی، متخصص، پرستار و دیگر کادر پزشکی در این مناطق به‌صورت رایگان خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌کنند.

زارعی بیان کرد: اقدامات گروه پزشکی اعزامی به روستای چهل چشمه در هفته دفاع مقدس، در راستای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به محرومان و مناطق کم برخوردار، به‌ویژه در روستا‌های دورافتاده انجام شده است.

وی اظهار داشت: استمرار حرکت‌های جهادی در قالب کمک‌های درمانی و خدماتی به محرومان و روستا‌ها تا رفع مشکل پیش‌روی جامعه هدف همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس و نیز سفر فرهنگی و معنوی به عتبات عالیات به‌ویژه مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.
انتهای پیام/ر

معاینه رایگان بیماران روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.