کشف دو جنازه مشکوک، پلیس را به یک آپارتمان کشاند

پلیس بعد از حضور در این آپارتمان، صاحب آن را که مشکوک به انجام قتل بود بازداشت کرد.

کشف دو جنازه مشکوک، پلیس را به یک آپارتمان کشاند + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس انگلیس پس از پیدا شدن دو جسد مشکوک در آپارتمانی در منطقه " آکسفورد شر " مرد 53 ساله ای را که گفته می شود صاحب آپارتمان است بازداشت کرد.  پس از گزارش پیدا شدن این دو جسد پلیس بلافاصله در آپارتمان حاضر شد و متهم را بازداشت و روانه بازداشتگاه کرد.

" کریج کربی "، سربازرس پلیس در این خصوص گفت : " پس از کشف دو جسد در یک آپارتمان در حوالی جاده نیولند پلیس تحقیقات خود را در این خصوص که احتمال می رود یک قتل باشد آغاز کرده است. کشف این دو جنازه در ساختمان نگرانی هایی را برای مردم محلی دامن زده است اما من از این طریق به مردم اطمینان می دهم که همه چیز تحت کنترل پلیس است و پلیس با اشراف کامل سرگرم تحقیقات است."

 جیمز فاکس 34 ساله یکی از افرادی که در نزدیکی محل قتل اقامت دارد در این خصوص گفت: " این آپارتمان محل رفت و آمد افراد زیادی  بود که در اوقات مختلف شبانه روز  با آنجا می آمدند. این محله محل خرید فروش مواد مخدر توسط باندهای مختلف شده بود. نمی دانم قتل ها با این موضوعات مرتبط است اما در هر صورت این آپارتمان جز آپارتمان های بدنام این محله بود."

 گفتنی است؛ پلیس از مردم محلی خواسته هر گونه اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهند.

انتهای پیام/

کشف دو جنازه مشکوک در یک آپارتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار