سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان:

پاکسازی۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: ۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان در شش‌ماهه اول امسال پاک‌سازی‌شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محسن لطیفی‌نیا ،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان با اشاره به عملکرد این اداره در شش‌ماهه اول سال ۹۶ گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه اقدامات بسیاری در راستای ایمن‌سازی راه‌های شهرستان دلفان از جمله پاک‌سازی ۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان انجام‌شده است.

وی از اصلاح افتادگی شانه در طول ۱۰ کیلومتر از راه‌های دلفان خبر داد و افزود: در همین مدت بیش از ۷۵ کیلومتر از سطح و شانه راه‌های این شهرستان پاک‌سازی شده است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان با بیان اینکه در شش‌ماهه امسال ۱۴ دستگاه پل و آب رو لایروبی و ۳۶۵ مترمکعب خاک‌برداری در کنار راه‌ها انجام‌شده است، عنون کرد:اصلاح قنو به طول ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر، پاک‌سازی قنو در طول ۴۲ هزار متر، گریدرزنی راه با رویه شنی در ۱۳۵ کیلومتر و تسطیح و شیب بندی شانه راه به طول ۶۰ کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این شهرستان بوده است.

وی در ادامه گفت : انجام عملیات قیرپاشی به میزان ۱۲۰ هزار کیلوگرم، برف‌روبی در طول ۳۸۵ کیلومتر، ۷۷۰ کیلومتر باند یخ‌زدایی، لکه‌گیری هندسی به میزان ۵۰ تن، تهیه و پخش آسفالت به میزان ۱۶۵ هزار و ۱۲۵ تن و ترانشه برداری در سطح ۴۵ هزار مترمکعب از دیگر برنامه‌های انجام‌شده طی این مدت در شهرستان دلفان بوده است.

انتهای پیام/د

۳۴۶ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان دلفان پاکسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.