ارائه تسهیلات برای 140 طرح زیربنایی و اشتغال زایی روستایی در آذربایجان شرقی

مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی از ارائه ۱۴۰ طرح زیربنایی اشتغال زا در استان جهت دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛غفاری مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت:برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و به منظور تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی این سازمان طرح هایی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: حدود 140 طرح زیربنایی عمرانی و تولیدی اشتغال زا در بخش کشاورزی در مناطق روستایی آذربایجان شرقی جهت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی به‌وسیله تشکل‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی آماده شده است.

غفاری با اشاره به تاکیدات دولت بر اهمیت توسعه و پویایی بیش از پیش روستاها و اختصاص مبالغ قابل توجه در قالب صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات صندوق توسعه ملی شناور است، لذا این سازمان در راستای جذب حداکثر تسهیلات و تزریق در مسیر افزایش فعالیت تشکل‌های تحت نظارت و آبادانی روستاها اقدام می‌کند.

وی صنایع تبدیلی، بسته بندی، توسعه فراوری بذر، تولید و بسته بندی لبنیات، احداث انبار چند منظوره، تولید خوراک دام و طیور، مراکز جمع آوری شیر، بسته بندی عسل، سوله‌های پرورش طیور، نمایشگاه صنایع دستی، کارخانه تولید پوره سیب و لواشک، کارخانه فرآوری کشمش و زردآلو و احداث سیلو از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در شهرستان‌های مختلف استان آماده دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی است و با راه اندازی این طرح‌ها هزاران نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم وارد بازار کار خواهند شد.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان در پایان از آمادگی این سازمان برای دریافت و بررسی سایر طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تشکل‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی خبر داد.

 

انتهای پیام/ش

دریافت تسهیلات 140  طرح زیربنایی و اشتغالزایی روستایی در آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار