پیگیری مشکلات حوزه ارتباطات استان در تهران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمبود‌ها و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد در مرکز کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد احمدی استاندار در دیدار مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بحث توسعه دولت الکترونیک، تسریع در انجام امور و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم این بخش هم با فراهم کردن زیرساخت‌ها به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در استان به توسعه دلخواه برسد و مصمم هستیم هر جای این حوزه با کمبود و یا مشکلی مواجه شود در مرکز کشور مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

 احمدی به لحاظ کردن موضوع طرح کارورزی در حوزه فنآوری اطلاعات و سیستم پست بانک، مخابرات و شبکه پستی استان تاکید کرد و افزود: موضوع طرح کارآفرینی یک حرکت نوین دولت برای ایجاد اشتغال و استفاده از نیرو‌های دانشگاهی است و همه باید به اجرای این طرح مهم کمک کنیم.

استاندار به توزیع منطقی و کارشناسی شده منابع مالی پست بانک تاکید کرد و گفت: همه بانک‌ها برای دریافت سهم تسهیلات از مرکز و توزیع به موقع آن تلاش کنند.

علی محمد احمدی از مسئولان این حوزه خواست تا با سرعت و شتاب بیشتری نسبت به توسعه و گسترش این حوزه و آماده کردن بیشتر بخش خصوصی برای خدمات دهی به مردم تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ش

توسعه دولت الکترونیک به منظور تسریع در انجام امور و کاهش هزینه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.