فرماندار نیر؛

همیاران پلیس در کاهش تصادفات نقش موثری را ایفا می کنند

فرماندار شهرستان نیر گفت: همیاران پلیس با تذکر بجا به اولیای خود در کاهش تصادفات نقش موثری را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر در همایش همیاران پلیس که درمدرسه ابتدایی دکترعلی شریعتی نیر بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود گفت: یکی از راههای موثر در کاهش تصادفات حضور همیاران پلیس می باشد که خوشبختانه با تذکر بجای همیاران پلیس به اولیای خود باعث شده تصادفات کاهش یابد.

وی با تاکید بر اجرای قوانین گفت: همیاران پلیس از عناصر تاثیرگذار پلیس هستند که حرکت والدین در حین رانندگی را رصد کرده و در صورت ارتکاب تخلف با رعایت ادب و احترام به آنها هشدار می دهند.

فرماندار شهرستان نیر افزود: همیاران پلیس با مشارکت در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی امروز تلاش می کنند تا جامعه ای سالم،منظم و زیبا داشته باشیم

احمدی  تاکید کرد: اجرای دقیق قوانین آرامش عمومی را به همراه داشته و در کاهش حوادث نقش بسزایی دارد.

سرهنگ عادل منیر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر هم با قدردانی از زحمات همیاران پلیس در کاهش تصادفات گفت: همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی عامل اساسی دستیابی به اهداف پیش بینی شده در این نیرو است و این تعامل و همکاری باید از سنین کودکی به افراد آموزش داده شود تا برنامه های نیروی انتظامی و پلیس راهور با پشتوانه مستحکم تری اجرا و نتایج قابل قبولی حاصل شود .

وی گفت: نهادینه کردن قوانین و مقررات راهور، قانونمندی رانندگان نسل های آینده و ایجاد نظم و رعایت قوانین ترافیکی از جمله اهداف برگزاری این همایش  است.

 

انتهای پیام/ح

همایش همیاران پلیس در شهرستان نیر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.