مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دورود:

۳۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های دورود متوقف شد

مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دورود از توقف ۳۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منصوری،مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دورود گفت: در نیمه اول امسال ۴۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های دورود شناسایی شده که از این تعداد ۳۲ مورد از آن‌ها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط متوقف‌شده است.

وی ادامه داد: لایروبی ۱۳ دستگاه پل و آبرو و خاک‌برداری در کنار راه به حجم ۲۵ هزار مترمکعب از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دورود عنوان کرد: ریزش برداری به میزان ۲۰ هزار مترمکعب، ۳۵۰ اکیپ ساعت تلاش شبانه‌روزی برای برقراری تردد و رفع انسداد ناشی از تصادف پاک‌سازی حریم ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان در نیمه نخست امسال انجام شده است.

منصوری در ادامه با اشاره به انجام ۶۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و انجام عملیات یخ‌زدایی در سطح شهرستان دورود، اظهار کرد: پاک‌سازی سطح و شانه راه در طول ۸۰ کیلومتر از راه‌های دورود انجام شده و شاهد تعمیر و بازسازی یک هزار و ۱۰۰ متر گاردریل در این شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: ایمن‌سازی شیب حاشیه راه‌ها در طول ۵ هزار و ۸۰۰ متر، ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها علائم و حفاظ و تجهیزات ایمنی به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر و ارتقاء عملکرد و حفظ سیستم روشنایی در ۴۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/د

توقف ۳۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.