اشتغال نیروی تخصصی و عمومی برای کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها با طرح کاج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کاج زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   اورنگ ایلامی گفت: طرح کاج (کارانه اشتغال جوانان) در سال 95 در 4 استان کشور اجرایی، آزمایش و سامانه آن طراحی شده که در این طرح می‌توان نیازهای اشتغال را به شکل بسیار جدی پاسخ داد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور اعضای بخش خصوصی بهداشت و درمان استان افزود: اساس این طرح بر مبنایی است که متقاضیان به اشتغال با مراجعه به سایت‌های مربوطه، اعلام آمادگی و ثبت‌نام، می‌توانند از مزایا و شرایط استخدام مطلع شوند.

وی ادامه داد: کارفرمایان و صاحبان صنوفی که مایل به اشتغال متقاضیان هستند با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانند از نیروی آماده به کار بهره ببرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پس از گذشت دوره مشخص از اشتغال، متقاضیان درصدی متقاضی ادامه کار و برخی به دلایل مختلف از بازار کار خارج می‌شوند.

دکتر ایلامی با بیان اینکه طرح کارورزی برای کلان شهرها بین 4 تا 6 ماه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: بنا به محروم بودن استان این طرح به 9 ماه قابلیت ادامه کار را خواهد داشت.

وی یادآور شد: اشتغال نیروی تخصصی و عمومی برای کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌های استان با شرایط طرح کاج سبب حل بسیاری از مشکلات اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی واسطه‌ای میان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراکز درمانی خصوصی نیازمند نیروی آماده به کار است، تصریح کرد: تهیه لیست‌های بانک اطلاعاتی از مراکز بهداشت و درمان استان از اقدامات پیش بینی شده جهت تحقق طرح کاج در استان خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در زمینه اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی به مراکز بهداشتی و درمانی اقدام خواهد کرد.

 جلسه توجیهی طرح کاج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسؤولان در سالن آفتابگردان ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/غ

طرح کاج زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.