توسعه صندوق‌های اعتباری خرد زنان در مناطق روستایی اردبیل

صندوق‌های اعتباری خرد زنان در مناطق روستایی اردبیل توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علیرضا خواجوی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه بررسی فعالیت صندوق‌های اعتباری خرد در روستاهای اردبیل اظهار داشت: فاز دوم توسعه صندوق‌­های اعتباری خرد در مناطق روستایی با آموزش 70 نفر از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل کلید خورد.

وی بیان کرد: نحوه تدوین نقشه اجتماعی روستا، رتبه بندی رفاه، ماتریس اولویت بندی و رتبه بندی، تحلیل هزینه به فایده از دیگر مباحثی بود که در این دوره آموزشی سه روزه تشریح شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در این کارگاه آموزشی که به مدت سه روز در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد کارشناسان امور زنان روستایی شهرستان و کارشناسان مسئول ایجاد صندوق در پهنه‌های تولیدی و کارشناسان شهرستانی صندوق کارآفرینی با اصول و فرایند ایجاد صندوق‌های خرد محلی آشنا شدند.

خواجوی افزود: انتخاب 60 تسهیلگر زن روستایی در روستاهای مناطق مختلف استان طی فاز اول این پروژه نشان از قابلیت و ظرفیت بالای موجود در استان در زمینه توسعه صندوق‌ها دارد که تلاش و جدیت بر این است تا در این زمینه گام‌های اساسی را برداشته و فعالیت‌های این صندوق‌ها را تقویت کنیم.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از توسعه صندوق‌های اعتباری خرد در مناطق روستایی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این امر یکی از گام‌های مهم در روستاها برای توسعه این مناطق و اشتغال‌زایی به شمار می‌رود که توسع این صندوق‌ها از اولویت‌ها در استان به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/ع

توسعه صندوق‌های اعتباری خرد زنان در مناطق روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.