کانون‌های مساجد، در جهت رونق بخشی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور، تاثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خصوص کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: کار‌های فرهنگی و هنری ارزشمند و فاخر و پرورش هنرمندان متعهد با تشکیل کانون‌های مساجد به جامعه، راه می‌یابد.


وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی برتشکیل و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، افزود: اهتمام فراوان جهت فعال کردن کانون‌های مساجد، کار‌های فرهنگی ارزشی و هدفمند و همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع با هماهنگی مدیران کانون و زیر نظر ائمه جماعات، ضرورت دارد.


آیت الله طبرسی بیان کرد: تعامل بین امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج در بهتر برگزارشدن برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد، امری لازم است و همچنین با شناسایی اشخاص فعال در حیطه فرهنگ، هنر و ورزش و همچنین ارتباط در کنار یکدیگر، پاسخگوی شبهات فکری و اعتقادی جوانان و نوجوانان باشند.


وی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نقش کم نظیری در تبدیل سبک زندگی به سبک زندگی اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محقق شدن اقتصاد مقاومتی، ایفا می‌کنند که باید هر چه بیشتر در سایه سار اسلام و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حرکت کنند.


انتهای پیام/ع


کانون‌های مساجد، رونق بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.