امام جمعه سمنان:

بی اعتمادی به آمریکا ثابت شده است

امام جمعه سمنان گفت : تحرکات اخیر رئیس جمهوری آمریکا ، بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با این که آمریکا قابل اعتماد نیست را جهانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نمازجمعه هفته سوم مهر ماه 96 در سمنان گفت : تحرکات و عوام فریبی های زشت دونالد ترامپ، بیانات رهبر انقلاب در رابطه با این که آمریکا قابل اعتماد نیست را جهانی کرد.


وی اظهارداشت : مذاکره کنندگان ایران در برجام امین مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند اما باید درک کرد که آمریکا قابل اطمینان نیست.


وی تصریح کرد : اهانت اخیر رییس جمهور آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آینده نزدیک بی پاسخ نخواهد ماند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد : باید با اتحاد و وحدت، شر آمریکا را به خودش بازگرداند و با همدلی مردم و مسوولان می توان توطئه دشمنان نظام را خنثی کرد.


آیت الله شاهچراغی اضافه کرد : باید با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را در برابر توطئه های آمریکای ملعون و تحریم های احتمالی مصون سازی کرد.


وی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای خدایی و مردمی بیان کرد: تقوای مردمی یعنی اینکه دیگران از دست و زبان ما در امان باشند و کسی که با این دو ابزار برای مردم ایجاد مزاحمت کند، مردم‌آزار و از تقوا دور است.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه های نمازجمعه هفته سوم مهر ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار