رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهرگفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع و جانفشانی در راه اسلام و ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام مهدی نعیمی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر در سخنرانی که به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزاری شد افزود:  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یا همان طرح ایدئو لوژیک سیاسی   در ۲۴ مهرماه ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای با ماموریت پرورش ارتش مکتبی و ولایی و انقلابی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عده ای مخالف حضور روحانیت در ارتش بودند اما امام راحل با ایستادگی قاطع در مقابل آنان ، از حضور روحانیت و فعالیت ارتش دفاع کردگفت: امروز اقتدار ارتش به برکت معنویت قرآن و اهل بیت و جانفشانی نیروی های متعهد و متدین و ولایی است.

نعیمی افزود:ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس ۴۸۰۰۰ شهید والامقام و بیش از ۲۰۰ هزار جانباز تقدیم این انقلاب کرده که این خود برگ زرینی از افتخارات فرزندان ملت در ارتش به حساب می آید.

وی در پایان کارکنان ارتش را پا در رکاب انقلاب اسلامی و ولایتمدار خواند وتاکید کردند: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران پا در رکاب فرماندهی معظم کل قوا و آماده جانفشانی در راه اسلام عزیز و مرز های ایران عزیز است.

انتهای پیام/د

ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده جانفشانی در راه ایران اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.