طرح پیشنهادی ایجاد ستاد توسعه کارآفرینی در شورای اسلامی شهر اصفهان با 13 رأی موافق تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طرح پیشنهادی ایجاد ستاد توسعه کارآفرینی در شورای اسلامی شهر اصفهان  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با 13 رأی موافق(اکثریت آراء) تصویب شد.

کوروش خسروی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص این طرح پیشنهادی با تأکید بر رونق فضای کسب و کار شهری اظهار کرد: شهرداری می‌تواند امکانات زیادی را برای رونق و توسعه فضای کسب و کار شهر اصفهان ایجاد کند.

وی افزود: در حال حاضر توسعه فضای کارآفرینی در شهر اصفهان متولی ندارد و شهرداری می‌تواند در این رابطه نقش بسیار مؤثری را ایفا کند.

ریاست ستاد توسعه کارآفرینی در شورای اسلامی شهر اصفهان به عهده شهردار اصفهان است و منابع جدید درآمدی برای شهروندان و شهرداری در این ستاد تعریف شده است؛ علاوه بر شهردار، معاون اقتصادی شهردار، معاون برنامه‌ریزی و همچنین رؤسای کمیسیون‌های شورا ساختار پیشنهادی این ستاد را تشکیل می‌دهند.

این طرح توسط 4 نفر از اعضای شورا و به سرپرستی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر مطرح شده بود و از ابتدای شروع به کار شورا نیز این موضوع در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته بود.

 

انتهای پیام/م

 

تصویب طرح ایجاد ستاد توسعه کارآفرینی در شورای شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار