مشکلات آب شهرهای دشتستان برطرف شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به افزایش نظارت بهداشتی بر شبکه‌های آبرسانی دشتستان گفت: نظارت کارشناسان بهداشت محیط سبب کاهش بیماری‌های منتقله از آب در شهرستان دشتستان شده است.

مشکلات آب شهرهای دشتستان برطرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، ماریا خویش دوست صبح امروز در نشست بررسی وضعیت بهداشتی آب آشامیدنی شهر‌های دشتستان با بیان اینکه آب سالم و بهداشتی، تضمین کننده سلامت جامعه است اظهار داشت:هماهنگی بین بخشی و پیگیری مشکلات آب آشامیدنی از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان در بخش نظارت بر آب شهرستان دشتستان است.

وی از کاهش بیماری‌های منتقله از آب آشامیدنی در دشتستان خبرداد و افزود: نظارت بر سامانه‌های آبرسانی توسط کارشناسان بهداشت محیط افزایش یافته واین مهم، سبب کاهش بیماری‌های منتقله از آب در این شهرستان شده است.

خویش دوست با اشاره به کاهش مشکلات آب آشامیدنی شهر دالکی افزود: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده و حساسیت اداره آب شهرستان دشتستان خوشبختانه، مشکلات آب شهر دالکی برطرف شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: با توجه به مصوبات شورای سلامت شهرستان و تاکید فرماندار مبنی بر پیگیری مشکلات آب شهرستان، طی برنامه زمان بندی شده برای استخراج مشکلات آب، بازدید مشترکی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آب شهرستان دشتستان از شبکه‌های آبرسانی انجام گرفته است.

مدیر آب وفاضلاب شهری شهرستان دشتستان با تاکید بر نظارت مستمر بر وضعیت انتقال و بهداشت آب شهر‌های دشتستان خاطر نشان کرد: آب آشامیدنی در شبکه‌های آبرسانی دشتستان همواره تحت آزمایش‌های مختلف کلرسنجی و دیگر موارد برای جلوگیری از مشکلات است.

علی بردستانی گفت: همکاری با شبکه بهداشت و درمان دشتستان و تامین سلامت آب با توجه به مشکلات مالی در انجام پروژه‌های آبرسانی از اولویت‌های اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتستان است.

معاون اداره امور عشایر دشتستان، نیز با اعلام شروع فصل کوچ و اسکان عشایر در مناطق شهرستان دشتستان، همکاری دیگر نهاد‌ها را خواستار شد.

مهدی انگالی دهنوی با تاکید بر توجه به وضعیت بهداشتی آب آشامیدنی در مخازن ذخیره آب عشایر تصریح کرد: برنامه نظارت و کلرزنی مخازن ذخیره آب محل اسکان عشایر در دستور کار امور عشایر، آبفار شهرستان و شبکه بهداش و درمان دشتستان قرار گرفت.

کمیته آب و التور شهرستان دشتستان با موضوع بررسی مشکلات آب شهرستان با حضور سازمان‌های مرتبط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ف

برطرف شدن مشکلات آب شهرهای دشتستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.