عبدالله: هدف نشست چهارجانبه صلح بهبود روابط افغانستان و پاکستان است

رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان گفت: محور اساسی نشست چهارجانبه گفتگوهای صلح در عمان، بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان خواهد بود.

عبدالله: هدف نشست چهارجانبه صلح بهبود روابط افغانستان و پاکستان استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله» رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان گفت: محور اساسی نشست چهارجانبه گفتگوهای صلح در عمان، بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان خواهد بود.

رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان گفت: تلاش‌های جدید برای بهبود روابط افغانستان و پاکستان آغاز شده است و سفر رییس ستاد ارتش پاکستان به کابل، تلاشی برای بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان بود.

وی افزود: یکی از محورهای اساسی نشست چهارجانبه عمان نیز بهبود روابط میان کابل- اسلام‌آباد است چرا که صلح و ثبات در افغانستان را به نفع کشورهای منطقه و جهان است و برای تامین امنیت و ثبات در منطقه باید صلح در افغانستان آورده شود اما سیاست نادرست برخی از کشورها مبنی بر حمایت از گروه‌های تروریستی، بزرگترین تهدید برای خود این کشورها خواهد بود.

قرار است که دور تازه‌ای از گفتگوهای صلح افغانستان ، امروز دوشنبه 24 میزان با حضور نمایندگان کشورهای افغانستان، پاکستان، آمریکا و چین در شهر مسقط پایتخت عمان برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار