یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما امضا شد

در سفر رئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما ایران امضا شد.

یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما امضا شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ در جریان سفر رئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

این یادداشت تفاهم در محل تلویزیون المنار به امضاء حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین معاون اجرایی حزب‌الله و دكتر علی عسكری رئیس سازمان صداوسیما رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، همكاری‌های فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می‌یابد و دو طرف از ظرفیت‌های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت استفاده می‌كنند.

رئیس سازمان صداوسیما پیش از امضاء این یادداشت تفاهم از بخش‌های مختلف شبكه تلویزیونی المنار بازدید كرد و از نزدیك با فعالیت‌های این شبكه آشنا شد.

ابراهیم فرحات مدیر شبكه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اكنون كه جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه‌های ما منعكس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه‌های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.

وی افزود: امام خمینی (ره) این بذر را كاشت و علمدار و پرچم دار كنونی جبهه مقاومت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است و در این راه ما خادم و سرباز هستیم.

دكتر علی عسكری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های حزب‌الله در عرصه رسانه‌ای تصریح كرد: قطعا این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود و به لطف خداوند خیلی از معادلات بین‌المللی را برهم زده است.

رئیس رسانه ملی افزود: جبهه مقاومت باید در عرصه رسانه‌ای متفكر، هوشمند و خلاق طراحی و شركت كند و بداند در حركت موثرش تاثیرات عمیق بین‌المللی دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالیه
آخرین اخبار