با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران انجام شد؛

افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان از حلقه های مفقوده مسأله اعتیاد در کشور است.

افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آمار سازمان بهزیستی کشور، ۷ هزار و ۲۵۹ کودک را طی اجرای طرح های ساماندهی از ابتلا به انواع آسیب ها و معضلات اجتماعی دور کرد و مصون داشت.

وی افزود: بعضی از این کودکان در مراکز شبه خانواده سازمان بهزیستی زندگی می کنند و برخی دیگر یا به فرزند خواندگی رفته اند و یا در سایر مراکز زیر مجموعه بهزیستی حضور دارند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان، یکی از حلقه های مفقوده مسأله اعتیاد در کشور است.

باقری خاطر نشان کرد: نخستین مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و شروع به کار کرد.

وی تاکید کرد: کودکان و نوجوانان دارای اعتیاد با حکم قاضی و از طریق شناسایی و معرفی مردم و یا سازمان های مردم نهاد به مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان منتقل می شوند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: اقامت کودکان و نوجوانان معتاد در مراکز اقامتی به صورت شبانه روزی است و مددجویان این گروه سنی خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

اقامت شبانه روزی کودکان و نوجوانان معتاد در مراکز اقامتی بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار