در ائینی با حضور مردم و مسئولان، همایش سنگرسازان بی‌سنگر در دیر برگزار شد.

همایش سنگرسازان بی‌سنگر در دیر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پیش از ظهر پنجشنبه در این همایش گفت: تزریق و نهادینه کردن مدیریت جهادی در جامعه، تنها نسخه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی شناسایی و معرفی الگو‌های مدیریت جهادی را در راستای تحقق این نوع از مدیریت مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا الگو‌های تمام عیار مدیریت جهادی هستند.

هاشمی با بیان اینکه در استان بوشهر ۵۵ جهادگر بسیجی خون خود را تقدیم این انقلاب کردند، افزود: شهدا زندگی و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دشمنی‌های بزرگ سردمداران جهان یکی از امن‌ترین نقاط دنیا باشد.

وی با بیان اینکه تزریق و نهادینه کردن مدیریت جهادی در جامعه، تنها نسخه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: بعد از جنگ رسالت بزرگی به عهده ماست و باید فرهنگ ایثار، پاکی و از خودگذشتگی را به جامعه منتقل کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تاکید بر ادامه راه شهدا و جهادگران دفاع مقدس در عرصه سازندگی و ترویج فرهنگ ایثار و سازندگی، اظهار داشت: تنها در صورتی می‌توانیم به تحقق مدیریت جهادی کمک کنیم که همگان همچون سال‌های دفاع مقدس با تمام وجود در صحنه حضور داشته باشند و برای آبادانی سرزمین خود بکوشند.

هاشمی گفت: برای تزریق فرهنگ جهاد و مدیریت جهادی در جامعه تشکل‌ها را از محافل خودمانی به سمت جوان‌ها، مدارس و دانشگا‌ها سوق دهیم.

انتهای پیام /پ

همایش سنگرسازان بی‌سنگر در دیر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.