بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی درباره یاوه گویی‌های ترامپ

انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان در خصوص یاوه گویی‌های ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه انجمن اسلامی دانشجويان ايرانی درباره سخنرانی ترامپبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن اسلامی دانشجويان ايرانی در جمهوری آذربايجان در پی سخنان توهين آميز رئیس جمهور سبک مغز آمریکا عليه ملت ايران بیانه ای صادر کردند، بار ديگر چهره شيطانی استکبار جهانی را آشکار کرد و حقيقت جمله تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام (رحمه‌الله علیه) را كه آمريكا را شيطان بزرگ خواندند؛ خاطر نشان كرد.

وحدت، همدلی و هوشیاری ملت و مسئولان در اين برهه زمانی رمز پیروزی در مقابل ایادی کفر و پاسخی دندان شکن به مسئولان آمریکای جنایت کار خواهد بود. ما دانشجویان مقیم جمهوری آذربایجان بندهای ذیل را در محکومیت سخنان سخیف و رذيلانه رئیس جمهور آمریکا عنوان می‌کنیم:

1- استفاده واژه جعلی «خلیج عربی» به جای «خليج همیشه فارس» ناشی از بی ‌سوادی ترامپ و حاصل همنشینی با اشغالگران قدس شریف و محكوم است و سیاست‌های ضد ايرانی آمریکا در این تغییر واژه خلاصه نمی‌شود.

2- عملی نشدن برجام نشان از بی اعتنايی به تعهدات بين المللی و بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا و سياست‌های فاسد آنان نسبت به كشور عزیزمان ایران است و این مهم به جهانيان نمايان و منشور سازمان ملل را زير سوال خواهد ‌برد و سبب انزوای آمریکا خواهد شد و اين از نتايج مثبت برجام و در نهایت پيروزی دولت جمهوری اسلامی و تيم مذاكره است.

3- دولت‌های آمريكا پس از انقلاب اسلامی از سیاست‌های ضد ایرانی یکسان برخوردارند و تنها تفاوت دولت فعلی آمریکا ادبیات گفتاری متفاوت با دولت‌های قبلی است و اعتماد به آمریکا و اتحادیه اشتباه بزرگی است که خسارت جبران ناپذیری به کشور خواهد زد و یادآور سکوت آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و سکوت مرگبار در مقابل نقض قوانين بين المللی و تحمیل جنگ به کشور عزیزمان ایران است.

4- ارتش و سپاه همدل و متحد همواره در بحران‌هاس گوناگون دوشادوش هم در حفظ هويت و اقتدار نظام جان‌فشانس كرده‌اند و مدافع آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و حمايت جامعه علمی و دانشجويی از ارتش و سپاه امری بديهی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار