فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت :دانشگاه ها در راستای کار فرهنگی باید تخصصی و عملیاتی در مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارند.

دانشگاه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که وظایف سپاه و بسیج به مراتب سخت تر از هر زمان دیگری است.

وی افزود: از مهمترین این وظایف که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری نیز هست مقابله با تهاجم فرهنگی یا جنگ نرم است و قشری که بیشترین آسیب را در این جنگ فرهنگی می‌بیند قشر جوان است که اکثراً در دانشگاه ها هستند و این وظیفه ما است که جلوی این تهاجم را بگیریم .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه به برنامه‌ها و مناسبت‌های پایانی سال جاری با محوریت پنج برنامه اشاره کرد و گفت: شرکت دانشجویان و جوانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی یکی از راه‌های دور ساختن این قشر از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی اضافه کرد: دومین راهپیمایی پیش‌رو راهپیمایی ۱۳ آبان است که باید دانشجویان را برای حضور باشکوه در این راهپیمایی تشویق و ترغیب کرد و برنامه ریزی مناسبی در سطح شهرستان برای این مناسبت صورت گیرد که این برنامه به بهترین نحو ممکن انجام شود .

کریمی تصریح کرد: هر ساله در 16 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو برگزاری یادواره شهدای دانشجو را داشتیم اما امسال بنا داریم این یادواره را کمی زودتر و در روز شهادت امام رضا( ع) برگزار کنیم .

وی ابراز داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توان نسل بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی را با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت طلبی آشنا کرد بحث فضاسازی و استفاده از آموزه های پیشکسوتان دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه در محل مصلی شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه هر ساله در سطح شهرستان نهاوند در هفته بسیج برگزار می شود و همه بسیجیان در این روز میثاقی دوباره با امام(ره) و رهبری خواهند بست .

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه در مباحث پیشنهادی بسیار تاثیرگذار است، افزود: قصد داریم جشن وحدت حوزه و دانشگاه را نیز در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار کنیم .

کریمی در پایان با بیان اینکه مصداق کار فرهنگی مفهوم «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری است، گفت: در راستای کار فرهنگی با توجه به اینکه اهداف دانشگاه‌ها یکی است باید چالشی و تخصصی و عملیاتی عمل کنیم و در یک مسیر گام برداریم تا به سر منزل مقصود برسیم و بتوانیم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم.

انتهای پیام/خ

همت دانشگاه ها د رمقابله با جنگ نرم دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.