مدیر کمیته امداد رامسر خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده برای ۴۸۳ مددجو

دوره‌های آموزشی خانواده برای ۴۸۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با اشاره به اینکه این نهاد برای مددجویان تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه می‌کند، گفت:دوره‌های آموزشی خانواده برای ۴۸۳ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۶ ماه نخست امسال برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود، افزود: ارائه این آموزش‌ها در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانوار‌ها برای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به‌صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است.

سرایی با بیان اینکه مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان و دختران در سنین ازدواج تحت حمایت از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی گفت: کمیته امداد با ارائه مشاوره‌های فرهنگی و دینی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای مددجویان توانسته است پایه‌های زندگی آنان را مستحکم کرده و از فروپاشی آن جلوگیری کند.

انتهای پیام/آ

دوره‌های آموزشی خانواده در رامسر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.