برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان خبر داد.

برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رجبیان،مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدانبرگزار می شود گفت: این نمایشگاه از یکم تا پنجم آبان ماه و در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه‌ی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزارخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور واحدهای خوش‌نام از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه، موجب شده است تا شاهد پویایی و رشد این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان اظهار داشت: پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر مستقیم آن بر روی تمامی جوانب زندگی انسان‌ها موجب شده که هر ساله نمایشگاه‌هادر سراسر دنیا شاهد ارائه ی دستاوردها و ابداعاتی باشیم که هر کدام پس از مدت کوتاهی به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل می‌شود.

حسین رجبیان بیان کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، دومین همایش اقتصاد و سرمایه نیز با حضور معاون محترم وزارت اقتصاد و دارایی، استاندار محترم همدان و جمعی از مسئولان در سالن همایش شرکت نمایشگاه‌های برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه همه روزه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ج

دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار