باحضور مدیران جیرفت؛

کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در جیرفت

مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در جیرفت کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در جیرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت: آئین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه خیر ساز تحت عنوان؛ دبستان دخترانه سمیه کلرود، به همت خانواده مرحوم حامد ابراهیمی عسکر ، امروز با حضور؛ معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و هیئت همراه ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ،امام جمعه ساردوئیه و جمعی از مسئولین محلی در شهرستان جیرفت برگزار شد .

وی افزود : نگاه و بینش جامعه به جلوه های زیبای باقیات و صالحات حرکتی خدا پسندانه در مردم ایجاد می کند که در دنیا نام نیک خیر ماندگار و جهان آخرت نیز همراه او خواهد بود .

امینی روش تصریح کرد :مدرسه سازی مانند ساختن مسجد، از باقیات و صالحات است و خیرین مدرسه ساز با خود عهد بسته اند تا با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی سهم بسزایی داشته باشند .

رئیس شورای آموزش وپرورش جیرفت  این امر خدا پسندانه را تحسین کرد و اظهار کرد : خیرین مدرسه ساز افراد نیکوکاری هستند که با دستان مهربانشان مکانی سرشار از اخلاص و صفا ،بنا می کنند و آنان برگزیدگانی هستند که در کلاس ایثار درس سخاوت می دهند .
انتهای پیام/ح

کلنگ زنی مدرسه خیرساز درحاشیه شهر جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار