مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سالانه بیش از 40 هزار جلسه اولیا و مربیان در مدارس استان کرمان برگزار می شود بر جلب مشارکت اولیا در فعالیت های تعلیم و تربیت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن‌بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 580 هزار دانش‌آموز در مقاطع پیش‌دبستانی تا پیش‌دانشگاهی در مدارس استان کرمان تحصیل می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه 46 هزار نفر از همکاران آموزش و پرورش در امر تربیت دانش‌آموزان در استان کرمان نقش دارند افزود: 250 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان نیز در بحث تربیت دانش‌آموزان با مجموعه تعلیم و تربیت استان همکاری و ارتباط مستقیم دارند.
محسن بیگی با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه عفاف کرمان افزود: دانش‌آموزان باید توجه داشته باشند که احترام به والدین مورد توصیه خداوند است و خداوند احترام به پدر و مادر را در کنار احترام به خودش گذاشته است.
محسن‌بیگی با اشاره به اینکه مدرسه و خانه از هم جدا نیستند افزود: این دو نهاد با هم در تربیت فرزندان موثر هستند و نقش تربیتی مدرسه و خانه در کنار هم بسیار بیشتر است.
انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه اولیا و مربیان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار