در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین اخبار از چگونگی برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ

رئیس اتحادیه لیتوگرافان، از آخرین تمهیدات برای برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی خبر داد.

جانمایی نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی رو به اتمام استاحمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی گفت: جانمایی‌ غرفه‌های بیست و  چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی رو به اتمام است. برای حضور در این نمایشگاه متقاضی بسیاری داریم؛ اما جای کافی برای حضور  تمام متقاضیان نداریم. هم اکنون دنبال این هستیم فضای اختصاص داده شده به بیست  و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی را افزایش دهیم.

وی افزود: تا کنون بالغ بر 25 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی قابل استفاده برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه است و مابقی فضا قابلیت استفاده ندارد. تا کنون حضور کشورهایی چون آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین و فرانسه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی قطعی شده است. نمایندگانی از کشورهای اروپایی در نمایشگاه امسال حاضر می‌شوند.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به دیگر کشورهای حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی اظهار کرد: نمایندگانی از کشورهای هند، تایوان و هلند در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی شرکت می کنند. امسال استقبال از بخش بین الملل نمایشگاه چاپ و بسته بندی خوب بوده است. 

گفتنی است؛ کشورهای عراق و افغانستان به دلیل همجواری با کشورمان و منطقه کردستان عراق علاوه بر هیئت عراقی در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. تاکنون بیش از 500 شرکت داخلی برای حضور در نمایشگاه پیش‌ثبت‌نام کردند. میزان پیش‌ثبت‌نام کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال 5 هزار مترمربع است. مطمئنا نمایشگاه بیست و چهارم بزرگ‌ترین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از نظر میزان بازدیدکننده و فضا نسبت به دوره‌های قبل خواهد بود. امسال با توجه به اینکه از نمایشگاه استقبال بسیار خوبی کردند، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مراکز صنعتی در زمینه بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی کار تبلیغات انجام شده است.  بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دو روز جلوتر از موعد مقرر یعنی در روزهای 22 تا 25 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

چه خبر از مقدمات برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار