مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان;

ثبت نام بیش از 600 هیئت مذهبی استان سمنان در سامانه طوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از ثبت نام ۶۲۳ هیئت مذهبی این استان در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی گفت : درمجموع 98 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی که در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند برای کاندیدا شدن در این انتخابات شرکت کردند.


وی با اشاره به اینکه از این تعداد تنها 3 نفر رد صلاحیت شدند افزود: 95 نفر به‌عنوان کاندیدا در انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اعضای این شوراها موظف به رسیدگی امور و وضعیت هیئت‌های مذهبی در هر شهرستان هستند تصریح کرد: مسئولیت این افراد طبق قانون انتخابات شورای تشکل‌ها و کانون‌ها به مدت 4 سال ادامه دارد.


وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه طوبی لازمه سامان‌دهی هیئت‌ها در استان سمنان است اذعان کرد: درمجموع یک هزارو 400 هیئت فعال در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد تنها 623 هیئت مذهبی استان سمنان در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند.


شکری با بیان اینکه ثبت‌نام 100 درصدی هیئت‌های مذهبی در این سامانه از اولویت‌های اول سازمان تبلیغات است تصریح کرد: تنها کسانی می‌توانند در این انتخابات مشارکت کنند که هیئت آن‌ها در سامانه مذکور ثبت‌شده باشد.


وی گفت : پس از برگزاری این انتخابات 69 نفر انتخاب می‌شوند که 57 نفر به‌عنوان اعضای اصلی و 12 نفر به‌عنوان اعضای علل بدل است.


انتهای پیام / ه


ثبت نام 623 هیئت مذهبی استان سمنان در سامانه طوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.