فعالیت بیش از 200 هیئت مذهبی در دامغان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان از فعالیت ۲۹۰ هیئت مذهبی و ۲۰۰ مداح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام حسین صبوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان با اشاره به فعالیت ۲۹۰ هیئت مذهبی و ۲۰۰ مداح در دامغان گفت : از این تعداد ۱۵۰ مداح مرد و ۵۰ نفر دیگر را زنان تشکیل داده که همگی این افراد در سامانه سراسری طوبی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام کردند.

 

وی افزود: دامغان ۲۳۵ مسجد دارد که در پورتال سراسری مساجد کشور ثبت نام شده و از این تعداد ۸۰ مسجد را از مساجد شهری تشکیل دادند.

 

 صبوری از ماه محرم به عنوان ماه ایثار و شهادت یاد و افزود: محبت اهل بیت (ع) در دل های ما یک گوهر درخشانی است که می تابد و همه ما باید تلاش کنیم پیوند بین ما با اهل بیت (ع) روز به روز تقویت شود.

 

وی اضافه کرد: گسترش و ترویج معارف دینی و اسلامی در جامعه از ضروریات است و ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای انجام تبلیغ و ترویج معارف ناب محمدی (ص) در جامعه است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان با اشاره به فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر از اول ماه محرم اظهار داشت: باید در راه ترویج معروف ها در جامعه تلاش کرد و با منکرات مقابله و مبارزه کرد چون یک مسلمان شیعه باید بهترین رهرو و پاسدار خوبی برای دفاع از ارزش‌ها و مبانی دینی و اسلامی در جامعه باشد و این حرکت موجب رضایت خداوند و ائمه اطهار (ع) خواهد بود.

 

صبوری از هیئت های مذهبی و مداحان خواست آسیب های احتمالی را در عزاداری ها بیشتر مورد توجه قرار دهند و با خرافات و بدعت ها مقابله و مبارزه کنند.


انتهای پیام / ه


فعالیت 200 مداح در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار