امام جمعه دورود:

بیکاری جوانان تحصیل کرده اساسی‎ترین مشکل در کشور و لرستان است

امام جمعه دورود گفت: بیکاری جوانان تحصیل‎کرده اساسی‎ترین مشکل کشور و استان لرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از بیکاری جوانان تحصیل کرده به عنوان اساسی‎ترین مشکل کشور یاد کرد.

وی اظهار کرد: بیکاری جوانان در کشور و لرستان همانند غبار غلیظی است که اجازه شفافیت و دیده شدن دستاورد‌های نظام را نمی‎دهد.

خطیب جمعه دورود در ادامه خاطر نشان کرد: این شهرستان بیش از ۶۵۰ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و در دوران دفاع مقدس ۲ گردان قوی داشته است.

حقیان عنوان کرد: بر هیچ انسان عاقل و منصفی پوشیده و پنهان نیست که نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاورد‌های بزرگی را در عرصه‎های مختلف به همراه داشته است.

وی سپس نگاهی به برخی از مشکلات حاکم بر صنایع دورود انداخت و تاکید کرد: کارخانه سیمان دورود در حال مرگ و فارسیت در حال تعطیل شدن است.

امام جمعه دورود با اشاره به اینکه کارخانه چدن این شهرستان در حال ورشکستگی است، تصریح کرد: از طرفی شرکت بهراد هنوز به بهره‎برداری نرسیده تعطیل می‎شود.

حقیان اضافه کرد: همچنین واحد‌های سنگبری دورود به عنوان یکی از منابع اصلی اشتغال در این شهرستان نیمه تعطیل هستند.

وی سپس خطاب به مسئولان گفت: خواستار مدیریت و احیای چندطرح شهرستان دورود هستیم، تا از این طریق مشکل بیکاری بخشی از جوانان تحصیل کرده لرستان برطرف شود.

انتهای پیام/م

بیکاری جوانان تحصیل کرده اساسی‎ترین مشکل در کشور و لرستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.