حجت الاسلام و المسلمین معزی:

مردمی بودن بزرگ ترین سرمایه سازمان هلال احمر است

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر گفت: بزرگ ترین سرمایه هلال احمر، مردمی بودن آن است و باید تلاش کنیم تا اطمینان مردم نسبت به این سازمان از بین نرود.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان هلال احمر که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک جمعیت مردم محور است و تجربه ثابت کرده هرجایی که مردم باشند، کمک خداوند هم همان جا است و این بزرگترین سرمایه هلال احمر است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا به سرمایه عظیم مردمی هلال احمر خللی وارد نشود و براصل مردمی بودن آن پافشاری کنیم و براساس پیام رسانی درست تلاش کنیم تا به تعداد این جمعیت اضافه کنیم و بودجه هلال احمر را مردمی کنیم و چشم به بودجه دولتی دل خوش نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: سرمایه دیگر سازمان هلال احمر اطمینان مردم است و باید تلاش کنیم که به اطمینان مردم خدشه‌ای وارد نکنیم که لازمه این کار، شفاف سازی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر افزود: داوطلب محور بودن هلال احمر سرمایه سوم این سازمان است و باید نهادینه شود و مردم باید بدانند که نسبت به جامعه خود وظیفه و مسئولیت دارند.

وی گفت: چهارمین سرمایه هلال احمر جوانان هستند و در این سازمان بیش از یک میلیون جوان حضور دارند و باید تلاش کنیم این جوانان را مسئولیت پذیر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی بیان کرد: پنجمین سرمایه هلال احمر فرهنگی بودن این سازمان است و در آن بیش از 27کار فرهنگی انجام می شود و تنها کار عملیاتی انجام نمی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.